GAY

Tycker egentligen detta är aspinsamt och förstår inte riktigt varför jag skaffar blogg igen, men nu kör vi!!! Får se hur länge jag orkar och vill fortsätta. Har haft blogg innan när jag var fjortis (vilket var några år sen) Men för någon vecka sen blev jag plötsligt sugen igen och tänkte, fan jag kör.
 
Designen är ju helt förjävlig (eller är det ens en design?) Den bara var där från början, men jag ska försöka få tag på någon som kan göra en snygging till mig! Det kommer ett presentationsinlägg någon gång när jag känner för att skriva det. Vill ju att alla mina fans som jag kommer strömma in här ska få veta vem jag är XDD Kanske ska nämna att jag inte alltid är världens mest seriösa människa, men det händer! Puzzzzz


Kommentarer
Jössan

Congratziiii maj love ! Im gonna stalk you like hell

Svar: Det hoppas jag verkligen!! Possposs
Josefin

2013-02-19 @ 20:52:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0