TISDAG

Vaknade innan klockan idag eftersom jag glömt dra ner persiennerna igår. Så när solen kände för att titta in genom mina fönster vaknade jag. Mådde inte så bra, vaknade med en klump i magen, typ illamående. Ingen större frukostlust heller vilket jag brukar ha nu för tiden. Gick i alla fall ut och satte mig på altanen runt elva för att få lite luft och där har jag suttit i lite mer än en timme och mår genast bättre. Tog med mig en kopp kaffe ut, läste nya veckorevyn som jag köpte igår (älskar denna tidningen!!), och senare läste jag även en bok jag har fastnat i. När det efter en stund blev lite kyligt och några regndroppar visade sig, gick jag in då? Nej, då vevade jag ut markisen, virade in mig i en filt och fortsatte läsa. Stolt över mig själv! Haha. Fick även ett ryck och började planera lite inför hösten. Skrev upp och skissade lite på papper. Kommer mer om det! Nu ska jag gå ut och läsa igen. Puss!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0