STENUNGSUND

Sitter vid hamnen i Stenungsund helt själv och väntar på att bli hämtad av min familj. Så skönt väder och jag måste säga att det är sjukt skönt att bara sitta här själv.

Gick runt lite förut och så börjar en främmande kille (snygg får jag tillägga!!) prata med mig, fråga hur jag mår och så där. Sedan frågar han om jag vill följa med honom och fika, haha. Tackade nej och ljög att jag var tvungen att åka hem men ångrar typ det nu. Har insett att man inte måste vara en våldtäktsman om man pratar med främmande tjejer haha. Tror det är mycket man missar här i livet för att man är rädd att något ska gå fel. Jaja, ska iallafall sitta här en stund till, sen ska jag åka hem och ta det lugnt bara. Kanske följer med mamma till mormor. Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0