MARSTRAND

Har precis kommit hem från Marstrand, eller för typ en timma sen. Åkte dit i förmiddags med familjen och badade, kollade lite affärer och sedan åt vi middag där. Jätte mysigt, dock hittade jag ingenting att köpa... Blir besviken, har varit på sånt galet shoppinghumör varje gång vi varit ute, men hittar aldrig något bra!! Haha, ilandsproblem. Sov över hos Emelie igår, vi satt på chattroulette i typ 6 timmar, löste massa nya kompizar!! Haha jag dör. Vi somnade typ tre-halv fyra på natten... Men jag är rätt pigg ändå, haha. Nu har jag precis gjort ordning jordgubbar i mjölk, alltså så gott!! Puss.
 
 
 
 


Kommentarer
Silvia

Jättefin blogg. Checka in på min blogg ;)

Svar: Tack sötis!! :)
Josefin

2013-08-05 @ 19:46:38
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0