IN MY BAG

 
Detta är väskan som jag köpte igår när jag var i stan med mamma. Tycker inte bilden ger någon rättvisa egentligen, tycker den ser lite plastig ut på bilden. Är i alla fall nöjd med den! Inte speciellt dyr heller så jag behöver inte ha ångest om jag vill ha en annan om några månader. Tänkte i alla fall visa vad jag oftast har i min väska!
 
Dator (Den är alltid med när jag ska till skolan i alla fall), plånbok, hörlurar, nycklar, busskort, tuggummi, swebar eller något annat att kunna ta upp och tugga på (pga att jag lätt blir svimfärdig), parfym, solglasögon och en necessär med lite nödvändiga tjejsaker. Nu glömde jag få med det på bild men en vattenflaska är också något som jag brukar ha med mig.
 


Kommentarer
Fashion Blogazine

Supersnygg Marc Jacobs-datorväska! :)

Svar: Åh tack så mycket!! :)
Josefin

2013-08-21 @ 22:35:17
URL: http://fashionblogazine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0