IGÅR

 
Igår var jag ju på rix fm festivalen med Malena. Vi åkte in vid tolv och köade för att komma längst fram, roligast då ju! Jag och Malena satt och spelade kort i kön, haha så fult att jag ens har med mig en kortlek. Det var jätte roligt men alltså jag har så fått en ny crush: Oscar Zia. Gillade honom inte från början alls, när han var med i xfactor, men alltså nu är jag så kär hahaha. Han vinkade till mig en gång och tittade även in i min kamera! På bilden längst ner ser man det om man tittar noga hehe. Och även snyggingen Anton Ewald kollade in i kameran, så det var en nöjd tjej som gick ifrån Götaplatsen, haha. Känner mig så töntig, brukar verkligen inte hypa över "kändisar" men fan det är något med Oscar alltså. Verkar så gosig och snäll. Han fyller år två dagar innan mig och är född samma år också, så najz<333 Haha driver. Puss
 
 
 
 


Kommentarer
alma & tekla

åh va kul!

nu har vi anordnat en tävling på vår blogg :)
priserna man vinner är underbara om man vill ha flera läsare & reglerna är jätte enkla!
man kan få upp till 4 lotter & allt annat ser du på vår blogg.
vi har ca 60-90 läsare, vilket kan vara relativt bra att veta om du vill anmäla dig, vilket skulle vara suupersnällt :)

2013-08-19 @ 16:51:22
URL: http://altee.blogg.se
Nicole

Fett roligt!!

2013-08-19 @ 18:45:05
URL: http://nich.blo.gg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0