HÖST


Även fast vi inte vill inse det så är ju hösten faktiskt på väg nu. Jag kör fortfarande på shorts och sommarkläder men nu går det fort och snart är löven på träden röda istället för gröna. Men jag tycker hösten bjuder på väldigt mycket bra faktiskt. Det är inte bara det jobbiga regnet, även fast det kanske är de man förknippar hösten med. Tänkte bjuda på lite bra hösttips som kanske gör hösten lite mysigare!
 
Bada- Har man ett badkar tycker jag verkligen man ska utnyttja det! Tappa upp ett varmt bad med skum och badsalt, tänd massa ljus och ställ runtom dig och läs en bra bok, eller varför inte kolla på en bra serie? Detta är något i alla fall jag ska försöka ta mig tid till i höst. Kanske ladda batterierna varje söndagskväll inför en ny skolvecka?
 
Skinnjacka- Har du ingen skinnjacka tycker jag du ska införskaffa dig en på direkten, haha. Perfekt på hösten då det är för kallt att gå utan jacka men för varmt för att ha vinterjacka. Så himla snyggt också, passar till allt! Nu för tiden finns det ju i varje affär, i skinnimitation men även i riktigt skinn. Längtar nästan till att få börja använda min skinnjacka, även om det är skönt att kunna gå utan.
 
Serier- Följer du ingen speciell serie tycker jag att hösten är en perfekt årstid för att börja följa någon. Så himla mysigt att kunna krypa ner under täcket, tända massa ljus, äta choklad och kolla på en bra serie.
 
Fika- Fika är något jag verkligen älskar att göra på hösten. Åka in till stan med vänner eller mamma och sätta sig på ett fik och bara prata. Det är verkligen hög mysfaktor. Love it!
 
Melissa Horn ex- Det finns ingen som gör så bra "höstmusik" som Melissa Horn. Hennes musik är verkligen höst/vinter för mig. Om du inte har lyssnat på henne, gör det! Kanske när du sitter och pluggar, läser, eller är ute på en promenad. Perfekt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0