CHOKLADGRÖT

Trodde helt säkert att jag slutade klockan fyra idag, men nu visade det sig att det var en lektion på schemat som jag tydligen inte hade, såå skönt! Så jag slutar halv två-halv tre på tisdagar. Så skönt!
 
Var så hungrig när jag kom hem så kände för att göra chokladgröt. Goare än vanlig gröt! Det gillar jag nämligen inte. Toppade med banan, varma hallon och kokos. Mums! Ska kolla ett avsnitt vampire diaries, äta detta och sen vet jag inte vad jag ska göra. Ingenting speciellt tror jag. Brukar inte orka göra något speciellt efter skoldagar. Puss!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Moa

Det där såg ju inte helt fel ut! Hur gör du?:)

Svar: Jag tog 1 dl havregryn, 1 msk kakao, 1/2 mosad banan, 2 dl mjölk och en sked jordnötssmör(inget måste direkt) och så kokade jag det på låg värme! Något jag tänkte på nu efter är att ta i någon form av sötma, typ honung eller vaniljsocker eller något. Jag tyckte det blev lite konstigt när det skulle vara chokladsmak men inte blev speciellt sött. Men det är nog väldigt olika hur man vill ha det. Jätte gott i alla fall att ha banan och varma hallon till :)
Josefin

2013-08-27 @ 17:16:02
URL: http://sicktwisted.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0