BLÅSER IVÄG

Alltså är det storm eller?! Blåser något helt sjukt, fick typ hålla fast mig förut när jag var ute, haha. Vi stack iväg till havet en stund vid elva för min bror har tjatat i några dagar nu att han vill bada, och har man lovat att vi skulle bada idag så får man ju hålla det, även fast det blåser storm! Det är skönt att det inte är kallt i alla fall, 28 grader ute och vinden är ju varm.
 
Nu ska jag göra något som jag velat hela sommaren men aldrig tagit mig tid till. Släppa mobilen och datorn,(whaaa haha) sätta mig i soffan, och läsa en bok. Sedan blir det nog en pw på det. Behöver lite tid för mig själv idag eller vad säger man? Senare kanske jag ska träffa Emelie. Hörs sen!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
marina

Låter som en bra dag. :)

2013-08-04 @ 17:25:58
URL: http://marinapalme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0