+/-

+ Boyfriend jeans - Lätt nästa köp, i alla fall av byxor. Tycker det är så snyggt nu till hösten speciellt, med ett par boots och en basic t-shirt till. Mums!
 
- Vanliga affärer med VS - Tycker det är så tråkigt att vanliga affärer har börjat ta in produkter från Victoria's secret. Tycker det ska vara speciellt att köpa när man är utomlands men nu finns speciellt bodymistsen överallt typ. Ändå lite tråkigt tycker jag.
 
+ Vans - Hade jag haft pengar hade jag lätt köpt ett par, antingen leopard eller glittriga. Tycker det är så snyggt!
 
- Dyr frakt - Så jobbigt när man hittar något fint som man vill beställa och så är frakten på typ 150kr+. Känner mig så fattig när jag säger detta men tycker bara det känns onödigt att köpa då. Det man vill beställa kostar ju inte ens så mycket som man är tvungen att betala då. Kan störa mig så mycket på det.
 
 
 


Kommentarer
ANNA

Åh haha va sjukt!!! håller med på varje punkt, läskigt hahaha

Svar: Haha vad kul!!
Josefin

2013-08-22 @ 08:09:40
URL: http://nattstad.se/annaaah


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0