SPONTANA

♥ När jag träffar personer jag känner att jag kan vara mig själv med kan jag prata typ hela tiden och om massa random grejer, alltså haha det är svårt att förklara varför det är "speciellt" på något sätt, men känner själv typ efteråt att jag verkar så jävla jobbig, haha. Okej, denna blev väldigt konstig, kunde inte riktigt formulera vad jag menade, haha.
♥ Känner mig så jäkla pepp på livet just nu faktiskt, eller jag har kommit på massa grejer jag mår bra av att göra och har bestämt mig för att vara lite roligare och spontanare i livet.
♥ Denna sommaren kommer bli den bästa sommaren ever. Så säger man varje år men jag ska göra så himlans massa roligt, och de veckorna som inte är inplanerade än ska jag hitta på massa kul på. Längtar!!
♥ Jag blir väldigt lätt avundsjuk på tjejor som har saker jag inte har, men vill ha. Allt från kläder, utseende, personlighet, sångröst, ja you name it. Jämför mig väldigt lätt och ser nog ner på mig själv lite för mycket.
♥ Jag kan tänka mig bort i saker när jag sitter och "funderar" och på riktigt tro att jag kommer bli tillsammans med Justin Bieber. Alltså få allt låta så rimligt så jag tror det kommer att hända. Haha lol vad pinsamt
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0