SANNINGAR

♥ Jag sjunger väldigt mycket. I mer eller mindre allt jag gör. Sen om det låter bra är en annan femma, hehe.
♥ Jag älskar avokado, fetaost och geisha. Fast inte tillsammans, i alla fall inte med geishan hehe. Men en sallad på sommaren till grillat, avokado, fetaost, isberg, rödlök, tomater. SÅÅÅ GOTT
♥ Jag önskar att jag hade en hobby som jag verkligen gillade och var bra på. Alltså jag har ingenting jag är bra på. Typ som någon sport, gitarr, rita, sjunga, fota etc. som man har hållit på med sedan man var liten hade varit så roligt att ha.
♥ Jag önskar att jag var bättre på engelska. Har insett nu i äldre dar (haha wtf) att man verkligen behöver engelskan. Inte så att jag är dålig men önskar att jag hade bra uttal och bra ordförråd framförallt. 
♥ Aj wish aj had manej so aj cod baj mi a michael kors veskis.
 
Emelies ögon, by me
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0