I'M BACK

Heeeeeeej!
 
Ett tag sen jag bloggade hehe. Det är för att jag dels inte haft något internet, det har gått till och från. Sen har jag varit på Justin(!!!!), och även varit väldigt trött de senaste dagarna plus en del plugg så har helt enkelt skitit i det. Blogg.se appen funkar ju inte heller, den stängs bara ner så fort jag ska logga in...
 
Annars dååå? Jag hade nationella prov i svenska idag. Skrev en debattartikel om skönhetsingrepp och vad jag tyckte om det, kändes skitbra så får hoppas på att resultatet också blir det. Samhällsprov imorgon om ekonomi och det är en del man ska kunna.. Så det ska jag spendera min eftermiddag till. Puss
 
Me hanging in the forest:PP<333
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0