HEMMA

Asså jag är såååå trött nu. Gick upp tidigt imorse och efter man passat barn är man ju inte världens piggaste, haha! Fast dom var så snälla så och vi satt och kollade film i lugn och ro (oftast) tillsammans, och busade lite också såklart, hehe. Dom till och med somnade utan att gråta efter mamma, då är man ju grym eller?
 
Nu ska jag dega i soffan en stund innan jag hoppar över till sängen och sover. Åh vad skönt. Godnatt!
 
Hahaha jag försökte retuschera bort min tandställning och.. det ser ut som jag har VÄRLDENS kanintänder, snyggt? Jaja, jag bjuder på den!!
 
 


Kommentarer
Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Åh tack så hemskt mycket! :)

2013-04-07 @ 03:43:30
URL: http://bymathilda.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0