HAPPY

 
Kom hem från stan med mamma för en stund sen. Så nöjd med mina köp! Kan ni gissa vad något utav det är hehe? Ihhhh så glad. Vi fikade även på condeco och jag och mamma delade på deras citronmarängpaj  som jag alltid velat beställa där men som jag aldrig gjort av någon anledning, och harre vad heaven den var!! Tjock pajbotten, lemoncurd, maräng"smet" och hård maräng på, med en fet gräddklick och varma hallon till, SÅ GOTT. Bra dag på stan med finaste mamiii ♥ Bilder på vad jag köpt kommer sen, nu: plugg!
 
 
 
 


Kommentarer
Clara Ask

Älskar din blogg och att det är så myvcket mat med!<3

Svar: Åh vad glad jag blir, tack så hemskt mycket fina du!! <3
Josefin

2013-05-06 @ 19:12:16
URL: http://www.claraask.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0